Ny skolattack i belgien

Ja.. Jag säger då det. Varför måste folk ge sig på varandra för?

Lilla prinsessan här har varit lite lugnare på kvällen. Gett sin pappa några riktigt stora tandlösa smile, mig skriker hon dock bara åt. Men alltid något. Nu har hon slocknat här i sjalen igen efter en timmes gå omkring.. Ska gå och lägga henne i sin säng snart.
vi har beslutat att vi inte köper säng.. Vi väntar.. tills i höst eller så.

Om inte E måste ha tillbaka sin soffa akut????? i sånt fall måste vi köpa säng så vi har gästplatser..

Ryanair börjar flyga från västerås till dusseldorf. jag sa då kanske vi kna flyga till dussel någon gång.. är 26 mil från där han bor. han blev helt chockad. det är ju sååååååååååååå långt. lol.

jag är hungrig.

Snart helg igen. inte mkt planer. Vi ska till Karin på lördag, sen till Bror efteråt och sen tvätta. Det var väl helgplanerna för oss. Promenera lite hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback