Morgonens låt - anton aus tirol

Ja. Fint. Den brukar jag spela för Heaven.

Jag är så trött idag, har f ått för mycket sömn. Hon somnade i sin säng 22,20.. Sov till 04,20, åt, sov vidare till 07,10, åt lite mera, dock  i våran säng d å, sov till 09,10.

Skulle gå på stan med A-K idag men verkar som hon tänker svika mig . Jag som  vill  ut och gå ju.. Blir lite ledsen.

Var mycket trevligt i helgen.
Vi pratade om semester. Vi skulle ha åkt till centerparcs men har bestämt att vi åker till
http://www.landal.nl/ Istället.. Billigare och samma sak.
En vecka ska vi åka också, billigare en helg. Men går nog. vi får trängas i en stuga. Jag, Bart, Yvan, Debby, Heaven då (ca 8 mån), Oona (1 år o 8 mån), Noah (nästan 5) och Kenzo (är nog 10 då)..

Blir vin till maten o spela wii o bada o leka o äta massa.
underbart..

Kommentarer
Postat av: A-K

Varför trodde du att jag skulle svika dig? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback