minsann

Idag har jag varit på stan med Syster, Anna-Karin och hennes pojkar..
Har först klippt mig. Välbehövligt. STudent som klippte så 10% rabatt och sen så hade jagh klippt mig 10 ggr så fick 200 kr rabatt =) så 140 kr ngnting betalade jag. Helt ok. Köpte mig en tröja på rea på gina. Mycket mycket fin =) Sen fika på mcd... sen bara traskat omkring.
Barth ämtade mig och syster. Ut till hälla, bart köpte ett par byxor, in på maxi. handlade lite. Nu har jag och Heaven badat, hon äter lite. Sen ska jag sjala mig själv, ta lite mera kort till tradera auktioner. Sålde iväg 4 st bodysar idag. Helt okej. Ska lägga ut lite mera så jag blir av med skrot här..

Sen ska jag laga mat.. Ja. Det är vad jag ska roa mig med. =)

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Vilket är ditt favoritgodis? :)



Kram

/LM

Postat av: Monica

Ni hörs som om ni har det gott!:) Jaha och när kommer du och jobbar..lite sugen eller;)?

Må gott

2009-02-07 @ 00:41:03
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback