Jag är en slö mamma ;)

Vi la oss och sov lite mera i morse men då så fick hon ligga bredvid mig för jag orkade inte hoppa ner till fotändan varje gång hon skulle ha nappen.

Forslund kom aldrig hit utan jag mötte henne ute på hälla istället. traskade på ikea. Såg att sängen vi vill ha är på rea måndagen den 9 februari så nu har jag smsat farmor och farfar om de kan köra eftersom jag inte har dragkrok så kan vi handla den då.

Men då så har jag lite att dona med, ska tillbaka med soffan till Emma, ställa in min gamla säng där, fast bara madrasserna.. Sen så ska min sängstomme och sängbord itll återbruket. Har massa annat skrot att köra dit med.

Men det får bli nästa helg. Tänkte höra om syster och Frej har lust att hjälpa till att bära lite så går det snabbare.

Men men..

Satte på Heaven storlek 62 kläder idag som hennes Opa köpte till henne..

Dom var nästan för små.. eller iaf byxorna..


Kommentarer
Postat av: Syster

Nästa helg så är vi lediga, förutom på lördagkväll :)

2009-02-01 @ 15:57:14
Postat av: A-K

Så söt hon är. Ser ut som en liten nalle =)

Postat av: Monica

Hi hi..dom växer de små liven..söt är hon..även om byxorna är lite för små..;) Kramen och må gott.

2009-02-02 @ 08:54:19
URL: http://www.helamittliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback