i säljenfjällen, var kan jag inte säga.

Åkte i torsdags. Gick jättebra. Heaven sov hela vägen till Borlänge, när vi lämnade filmer till ingela, medans vi åt, sen väckte vi henne, amma, ersättning, åka vidare, hon sov hela vägen till Malung..

Vi såg först en älg på vänster sida av vägen.. Sen körde vi vidare, tre älgar på höger sida. Bart vänder bilen för att kunna se bättre, dock massa trafik så han får åka många km tillbaka mot äppelbo för att kunna vända igen.. men så fick han ätnligen stanna och se älgarna..

Upp till Arnout. Hälsa på alla, amma, ner till Malin, umgås. Jag och Heaven sov.

Fredag:

Jag och Heaven gick upp tio över sju. amma, klä oss, hämta Malin, hämta apbakfullfortfarandefull Bart.. =) Som tvärdäcka i bilen och sen vidare upp emot sälen. Jag och malin traskade omkrign med farmor. Hittadee en underbar jacka på rea so jag ville ha så jag la undan den eftersom Bart hade kortet..
bart åkte snowboard.. Tillbaka till tandådalen, hämta upp Bart som lyckats köra vilse på fjälet, upp till husvagnen för att äta.. men bart däckade utanför en stund.. Sen åkte bart mera snowboard, farfar var barnvakt och jag, malin och farmor åkte till lindvallen för att gå på stadium.

Resten av folket, dvs Arnout, Axel, Francois (tror jag det stavas), heidi oc Rebecka tog sig upp till sälen till slut.

hem igen.. äta pizza på napoli.. tio låg vi i sängen jag, bart och heaven. alla nduschade och alla kläder tvättade..

dock har hon inte sovit bra inatt. vaknat och ätit vid tre. sen vaknade hon kvart i sex och här sitter vi nu.

Malin kom just hem och vi ska på promenad, ta ut pengar, ellos, systemet, sen hem till jenny. Sen kommer Monika sen också.

Ja det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback