Fortsatt uppdatering av livet

Har varit och träffat pappa L. Pappa L hade förhöjda blodfetter och fick simvastatin utskrivet.  Vilket man ej får kombinera med grapefrukt eftersom det slår ut effekten av dom?  Hade hans läkare sagt.. Coolt, aldrig hört lixom.

Vi åt lunch, kebabtallrik.. Mycket mycket salt.. Sen skjutsade han mig och Heaven hem till husmors Emilia. Husmors Emilia ska ha barn 11 mars men hon höll på att städa, tvätta och baka när jag kom..
Vi fick mycket god toscakaka som hon bakade medans vi var där.  Dock blev hon illamående och fick kräkas... så kanske kommer bebbe snart då. Jag tippar på söndag..  :)
Sen är det bara Cecilias kvar..

Sen skjutsade Cecilia hem oss och nu är Bart på väg till skavsta för att hämta Heidi!!! JAAAAAAAAAAAAAAA för idag kommer Heidi.




Det stackars barnet kämpar o kämpar, elaka jag.


Jag och Heaven har tagit oss hem, vi har diskat, bytt blöja, städat i vardagsrummet. Skulle behöva dammsuga igen men det får bli när vi kommer hem från Malung. Har även börjat packa väska för i morgon så vi kommer iväg snabbt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback