För i helvete

Har försökt logga in här i en kvart nu för att ha någonting och göra när jag ammar så jag inte somnar sittandes..

Idag ska jag promenera till Emilia.. Sen hämtar Bart upp mig och Heaven där..

Sen har jag lite att göra hemma.


Jag behöver

* Laga mat
* Diska
* Dammsuga
* Bada Heaven
* Skura golv
* Ta upp säng från källaren till Noah
* Hänga in tvätt

Fast det är nog allt. Får besök i morgon av svåger, svägerska och ett av deras barn.

Nu hör jag att det rör sig i köket vilket innebär att Bart har vaknat med. Han ska till sin skola han. I deras takt kan han svenska 2099. dumma lära


Kommentarer
Postat av: A-K

Tror det varit nåt fel på bloggen. Jag har oxå haft problem att komma in =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback