Falcon Crest

Ja det är väl tur att det finns program på tv på nätterna.  Hex är min favorit tror jag. Annars så upptäckte jag nu att de sänder Falcon Crest igen. Det tittade alltid jag och min mormor på. Det och Dallas, sen åt vi antingen grillad kyckling eller dillchips. Don´t ask me why.

Varit en bra natt. Vi gick för att se futurama. Hon käka under första avsnittet. La ner henne mellan oss under andra.. Vid elva någon gång. Sen dess har hon sovit.. Sov till 03,20.. Åt. vi sov igen vid fyra. Vaknade nu 6,20 och åt vilket var tur annars hade nog min vänstra sida exploderat. Nu sover hon igen så vi ska gå och se om vi kan sova lite till.

Försöker övertala Anna-Karin att promenera med mig. Om hon inte vill det åtminstonden möta mig på stan så måste jag promenera dit..

Skulle behöva ta med ett kort på ett usb stick kanske så vi kan skicka vykort på oss alla till hans mormor o morfar.

Nej nu tillbaka till sängen.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin header du har :)

Postat av: A-K

Gå på stan kan vara trevligt =) Ska vi ta det efter monsterhämtningen då? =)

2009-02-06 @ 09:56:00
URL: http://aks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback