Ersättning.

Fick tag på bvc idag och fick komma och väga tjejjen. 170g hade hon gått upp på 11 dagar o hennes kurva fortsatte neråt.. Så nu blir det ersättning varje kväll. Ikväll ammade jag, vi snackade typ en halvtimme, ammade och sen åt hon 120ml ersättning och sen ammade vi lite till. Nu har hon sovit ca 45 min, dock vaknat till en gång.

Var trevligt på stan. Fika med gravidtjejjorna. Emilia och Cecilia.. Trots lite missförstånd om var vi skulle mötas, allt var dock mitt fel. Jag som snurrade till allting.

Damn, trött, vill bara sova.. Men ska väl ta och umgås med Bart innan jag sover. Karln gick dock ut och rökte, förstår han inte att han inkräktar på min sovtid? =) Haha. nejdå.

I morgon ska vi fira William som fyller år, gå på systemet, sen ska Bart hämta min syster o hennes vän, de ska partajja lite och sen ska de gå på krogen. Jag hoppas att jag och Heaven tänker sova djupt hela natten!!! =)

Ja annars har jag inte mkt att säga.

Fick papper från soc nu och ska ta och fylla i dom och skicka in.

nu är hon nog vaken. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback