Byt Batt..

Skoj när det är vad man ser när man tittar på sin internetdosa =(=(=( Hur ska jag nu kunna se om jag har några pengar.

Ska iväg, klockan nio idag måste jag vara iväg. Heaven är klädd och ligger och äter, hoppas hennes pappa tänker gå upp så jag hinner tvätta mig och klä mig så han kan hjälpa mig ner med vagnen. Måste gå senast halv.. men men.

Idag ska jag äta/fika på stan med Cecilia och Emilia.

Fick inte tag på ngn bvc ssk igår.. Fanns ingen på öppna heller.. De var borta igår..

men rinner fint ur brösten. Inatt sov hon i 5 timmar sen vaknade hon o ville ha mat.. Då rann de ur båda så jag fick stora fläckar på nattlinnet. Så hoppas hon får i sig som hon ska. Det visar sig när jag får väga. Men kan ju gå förbi hemdal och väga själv annars med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback