Bostadsbidrag

För att jag ligger precis på gränsen enl försäkringskassan att få söka det nu så när jag börjar få lön i april för de ja jobbar extra i mars, april, maj, jni etc så kommer jag upp för högt för att vi ska vara berättigade

Så soc tyckte att jag skulle få det på papper så var det okej.



Något annat, jag tror inte att min bebbe får i sig tillräckligt med mat. Hon äter, gnäller, suger på händer, äter mera, gör ont att amma och kan inte klämma ur mycket alls. Men jag hör att hon får i sig.

Ska göra som Emilia och jag pratade om och  köpa hem ersättning för då kan jag slappna av när jag vet att det finns i skåpet så kanske min egen mjölk rinner till ordentligt..

Trött är jag också.

Ska iväg och  handla ersättning idag. och present till william.

Kommentarer
Postat av: A-K

=)

Postat av: Anonym

Men hjälp då har du en väldigt hög årsinkomst eller har ni låg hyra? För vi får 1400 i bostads bidrag på min inkomst men å andra sidan kanske ni räknar in Barts akassa eller? För taket ligger ju på 300 tusen typ...per år för att ej få bbidrag...hm

2009-02-19 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback