tacos idag.

Vet inte när jag skrev sist =)

i måndags var vi till öppnaförskolan för föräldragruppsmöte på förmiddagen. Pratade lite om hur man introducerar smakportioner. Käkade kinabuffe på stan jag och Bart. Ut till arver. Vi har fått de räcken som skulle varit till bilen om vi hade haft skenor på den. Nya är beställda och jag hade fått sms idag att dom fanns att hämta ut.
På kvällen åkte vi hem till Peter o drack kaffe. Mycket trevligt..

Igår då?? Vad gjorde vi igår. Följde med Bart till ams och träffade på en mycket mycket trevlig karl.. Han hade fått en manlig handläggare och mannen var trevlig. Så schysst med lite positiv energi omkring oss.. Åt lunch med Emilia, baby Lycke och Cecilia på chicco. Hur god tortelini som helst. Nu är denna månads äta ute budget slut. Vad gjorde vi igår kväll?? Det har jag då ingen aning om..

Idag var jag helt slut, kan inte sova. Först till barnläkaren med Heaven. Sen när Bart vaknade sa jag bara jag måste sova, du får gå ner på stan och lämna in papprerna till soc. Vilket han gjorde. Bara det att soc var stängt idag sa han. Jaha ja det var ju värdelöst, det innebär promenad ner på stan i morgon med. Så nu har jag sovivt i 2½ timma till, känns iaf inte som jag har sovit någonting. Känner mig som en stor tjock koloss bara.

Nu ska vi hem till Emma och Daniel och deras babypojk Albin. Ska äta tacos tillsammans med dom och Karin, Nathan och Keegan. Blir nog säkert trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback