solarium

ett sant har min svarmor pa overvaningen.. Jag har nu anvant det tv ggr.. damn ja hatar dessa tangentbord. ja kommer at ngnting sa ja skriver mitt i texten... meter emma sa igar att heaven nog far en tand snart. tvattade hander, kande. jo nog e de vasst i overkaken.. sa kommer nog en tand snart..

jag alskar zeeman men de har jag ju sagt forut..
 


klanning 2 euro. byxor 1.79 cent och strumpor fran ett trepack 0.99 cent for tre.

Jag kanner att jag hatar det landet. Alla tjatar om att Heaven ar for tjock o far for mycket mat. Hon atr mer o mer ur flaska. Normalt 200 ml per gang.. Idag sa sov vi lange, hon ammades senare och fick en flaska med 120 ml ist for 200 ml kl 10. Nu far hon en till med 120 normalt 180. Da skaller svarfar for att hon far for mycket o Bart ar sur for att jag vill att hon ska bli tjock. Ska dom saga som bara ger barnen socker. Nej skitland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad fan, för tjock? Hur kan man ens tänka i dom banorna? hon är ju inte ens 4 månader? nej, stå på dig! Hon är charmigt rund och det är precis som det ska vara, en bebis ska inte vara smal. Sen om jag inte minns fel så var det väl endå dom som tyckte att hon var stor nog att trycka i sig glass? jotack, socker det går tydligen men "vanlig mat" gör henne fet? Nej fy så upprörd jag blir!



bamsekram

2009-04-15 @ 12:50:29
Postat av: Syster

men vad fan, för tjock? Hur kan man ens tänka i dom banorna? hon är ju inte ens 4 månader? nej, stå på dig! Hon är charmigt rund och det är precis som det ska vara, en bebis ska inte vara smal. Sen om jag inte minns fel så var det väl endå dom som tyckte att hon var stor nog att trycka i sig glass? jotack, socker det går tydligen men "vanlig mat" gör henne fet? Nej fy så upprörd jag blir!



bamsekram

2009-04-15 @ 12:50:52
Postat av: Anna

Heej!! kikar in ibland på din blogg och dina bilder för att se lillan å hon är inte för tjock dom bilderna som man ser så ser hon helt perfekt ut,kör som du har gjort hela tiden annars blir hon ju bara gnällig om hon får för lite mat när hon är så pass liten. så länge inte bvc säger nått och hon följer sin kurva så är det ju lugnt. ta hand om dig / anna Glöm inte att det är ditt barn å inte svärfars:)

2009-04-16 @ 09:35:19
Postat av: Susanne

Hej vännen!!!

Lyssna inte på dom. Små barn ska se ut precis som din underbart vackra Heaven. Stå på dig! Du är mamma och vet hennes bästa. Sköt om dig! Kram Susanne

Postat av: Ingela

Lyssna inte på dom. :)

Hon är inte ens rund, hon är bebis! :)

Förstår inte vikthysterin människor ska ge barn, barn ska vara barn, sen om dom äter mat eller inte, låt dom göra det. Det är skillnad på snabbmatsfet och härligt babyhull. Bebisar ska ha hull, annars är dom inte bebisar.. :P



Saknar våra samtal tjejen. Bara så du vet.

2009-04-17 @ 19:41:34
URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Postat av: Sofia

Håller med alla föregående skribenter.. hon är definitivt inte för tjock!! Och man ska väl inte sluta ge sin bebis mat för att man är rädd för att hon ska bli det?!? Nej, sjukt tänkande.. fortsätt som du gör nu, det är helt rätt!!

2009-04-17 @ 21:00:25
Postat av: A-K

Det är alltid någon annan som tycker att de vet bäst om ens barn, så lika bra att stänga av öronen annars är risken att man känner sig som världens sämsta mamma. Jag tror de flesta föräldrar vet vad som är bäst just för deras barn =)

2009-04-18 @ 22:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback