skärtorsdan

Idag ska man flyga till blåkulla. När jag säger det vet inte Bart vad jag pratar om.

vAd har vi gjort?? I måndags kväll var vi till hans bror och grillade.  Tycker fortfarande det känns konstigt med grillat kött, sallad (dvs ruccola och rivna morötter), majonäs, grillsåser och bröd.. inge potatis, potatissallad, pommes eller liknande =) måste lära mig. Skulle ha åkt till Bredene eg men att Heaven var så ledsen så vi åkte hem och sov. Åkte dit i tisdags morse.

Stor "husvagn" de har.. Men kallt att sova.. Heaven hade på sig body, pyjamas, s trumpor, mössa, två 4ggrvikta filtar ochv vantar och var endå kall när hon vaknade =) menmen man blir härdad.
Var ut på mera shopping på zeeman. Heaven fick pengar av barts farmor, mormor och morfar och hans farmor systser till henne så köpte en my little pony handduk o ch lite mera smått och gått på zeeman. Jag älskar zeeman!!! så är det.

Har fått en hel kartong med  kläder av hans bror också nu..

Igår så följde med svärmor, Noah och Kenzo till oostende. På apoteket hade de nan ha 1 så jag frågade om pris. jo 17.5 euro per förpackning. i sverige 8 euro. Jag handlar med mig från Sverige. Köpte lactulos till liltjejjen och gav henne hälften av den rekomenderade dosen så nu har hon iaf bajsat.

Hem igår.. Jag körde, mkt bilar. Man är inte van längre. Bart åkte till Tom, jag la mig tidigt och sov.Nu sitter jag och väntar på att Bart ska bli klra så att jag kan klä på mig det sista och sen ska vi åka till st niklaas..

Kommentarer
Postat av: Monica

Vi ses på blåkulla!!!;) Önskar dig en glag påsk och skickar lite mågottkramar!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback