mandag..

Vi borjar med igar. Kan inte komma ihag allting jag har gjort sa har i efterhand men vi akte iaf pa besok till Heidi och Robaar nar vi vaknade damn deras pojke Seth ar stor. han har storlek 104 i klader och ar ett och ett halvt ar...  massa tjejsnack med heidi.. supervader. akte vidare darifran til antwerpen for att halsa pa min heidi.. fick aven traffa hennes van koen.. At supergod mat och se hemat..

Heaven somnad vid tio, vaknade tio over tre, at, holl sig vaken till tjugo over fem, somnade igen och vaknade atta, la henne bredvid mig och vi sov till tio. Sen tog Bart henne och jag sov till halv tolv.

Akte pa tur till aalst och shoppade lite till. Hans farmor 'meter emma' aven gav Heaven 10 euro for att kopa glass. Ska ner till deras husvagn vid havet i morgon. Men eftersom hon inte kan ata glass kopte vi en my little pony filt till heaven och ett par sommarbyxor.

Heaven slappar med sin pappa nu. Jag har lagt upp bilder pa bilddagboken och strax ska vi aka till hans bror och grilla. 19 gradre varmt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback