i turnhout

Sitter hos Steff i turnhout. Har ingen aning nar jag uppdaterade sist.
Vi har varit och atit hos Barts van Wouter; flickvan Heidi o dotter Emma. Stoofvlees saklart. Heidi Robaar o Seth kom ocksa dit.. hem. sov// Det var i ons. I tors sa var jag o traffade Sandra o hennes dotter i Gent.. Hennes dotter vagde 4100 go var 53 cm lang o de behandlade henne som att hon fatt en jatte o inte en bebis o alla gnallde pa henne med.

Jag har talat om for min svarfar att han ska vara tyst och vad jag ansag om saken sa nu vagar han inte saga mera..

Fredag akte vi till oli pa middag. Stoofvlees: IGEN.. men men det ar ju gott iaf. Igar tog jag taget till antwerpen. Motte Helen i dendermonde. o Anette, Steff, Linnea ( en ny linnea) wendy o jenni i antwerpen. Shopping och middag. Dock blev Heaven trott mitt i min 22 euros middag sa hann inte ata klart :) men men.

vidare me buss till turnhout och nu sitter jag har i steffs sova medans hon roar Heaven.. Ska gora en flaska at Heaven sen ska jag duscha.

I fredags natt sov hon HELA natten...

Ja det var val allt.

Ja och tack for alla inlagg. Klart som fan att svarfar ska fa veta att han lever om han sager nagonting!!!!

var till ikea i fredags ocksa med svarmor. Jag hinner med en massa jag. Ikvall ska nog svfarmor vara barnvakt o vi ska ga pa resturang.

trevligt.

ingela jag kommer hem pa tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback