Gårdagskvällen.

Var jättetrevlig. Mycket gott med tacos, massa öl för pojkarna och rödvin för flickorna. Ja inte för mig, tycker inte om och jag var tvungen att köra hem.
Det är så mycket trevligare att umgås med folk som pratar engelska.. Fast Bart kan prata svenska, det visade han på ams i torsdags. =)

Jaha, dags och flyga i morgon då.. Hur ska det gå? =)



Stulen av Emilia..

Oh nej, jag behöver inga kommentarer om att dom är smutsiga. För de mesta barn stoppar i munnen kommer bli smutsigt eller vara smutsigt. Så nej.

Av någon anledning får jag inte centrera min blogg. Men det är som det är. Skulle vilja ha en ny där jag kan lösenordsskydda vissa inlägg, men då så måste jag ju flytta med den här på något sätt.

Damn i´m busy in belgium.

April.
3:e landa 18:30, ta oss till Wieze, sova.
4:e familjemiddag
5:e Äta middag hos Heidi i Antwerpen
6-8:E Hänga i deras husvagn vid havet (Oostende) med svärmor och syskonbarn.
9:e Hem till Anette i St Niklaas efter 12:00
10:e middag hos Wouter hans flickvän Heidi och deras dotter Emma i närheten av Mechelen. (har aldrig träffat dom, men dom fick också barn i december). Ev att Heidi och Robaar och deras son Seth kommer.
11:e Dejta Helen i dendermonde
18:e Träffa mina kollegor i Antwerpen och sen sova hos Heidi eller Steffanie..

Men vi ska hinna:
Hälsa på hos Tom.
Hälsa på hos Oli.
Hälsa på hos Jurgen.
Hälsa på hans mormor och morfar.
Hälsa på i hans brors nya hus.
Folk ska hälsa på oss.
Heidi G ska komma till Wieze.
Jag ska äta middag med Heidi T.
Ska träffa svenska Sandra med dotter Emma i Gent när Bart och Tom ska dit och handla.
Jag och Bart ska ut och äta middag själva.

Ja det var väl ungefär allt.. Hur ska vi hinna?? Vi skulle behöva vara där dubbelt så lång tid.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du får göra som jag gör, flytta över alla inlägg ett efter ett. Wordpress är bra, som jag använder, man kan få den precis hur man vill, och låsa hela bloggen eller bara vissa inlägg.

Det går nog bra att flyga, tror du inte :)

Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-04-02 @ 07:24:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ha en riktigt härlig vistelse och var rädda om er!! Kram

2009-04-02 @ 18:15:15
URL: http://www.nattsyrran.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback