Flyger till Belgien idag.

Ska bli skoj och se hur lilllfickan reagerar på det.
Jag tror minsann vi ska flyga till Belgien varje dag. Bart vaknade av henne halv åtta, då hade vi varit vakna sen tjugo över sex.. Han gick upp med henne, åkte till affären, gjorde frukost.. Great. Jag sov till tio i tio =)
Han är så glad här han, vi ska ju på semester. Jag sa igår men du ska väl hem. Hem sa han, det här är ju hemma.

Allting är packat, jag ska bara duscha och klä mig sen ska vi åka. Incheckade är vi också redan ifall vi har en gnällig dam i bilen på vägen. Hon ska få sin ersättning 1130 tänkte jag och sen åker vi. Då har hon fått ersättning två ggr idag redan och borde klara sig på bröstmjölk tills vi landar.

Ni får ha det bra alla.
Vi får väl se om jag orkar uppdatera eller inte när jag är borta. Kommer nog använda svärmors mobila bredband.


Kommentarer
Postat av: Monica

Ha en skön resa till Belgien!!:) Mågottkramar

Postat av: Sandra

ser också fram emot eran semester ;D

Kollad epå studera.nu elelr .se kanske det va, där finsn en "studera på distans" med utbud och svar på vanlgia frågor och sånt

trevlig resa :)

2009-04-03 @ 13:46:29
URL: http://theupsanddowns.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hoppas Ni får det jättebra och roligt på semestern!! Kram o pussa gumman!

2009-04-03 @ 20:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback