ah ähahh

Ligger Heaven o säger i mitt knä o har gjort i 1½ timme.
Hon somnade halv åtta igår, jag la mig halv nio. Jag somnade väl kanske elva. Kan fortfarande inte sova. Hon  vaknade tio i tolv, bytte blöja, amma,  sov igen 1, jag somande väl kanske 2. Hon vaknade igen 4, bytte blöjja, ammades, flaska, men sova tänker hon inte. Hon tycker jag ska prata med henne. Sitter här i ett kolsvart rum och säger ingenting. Tittar inte enes på henne. Hon däremot blir jätteglad när jag tittar på henne och  ler för fullt...

Har inte mycket att tala om. Antingen har jag fått pollenallergi eller så är jag förkyld. Snoret rinner, igårnatt hade jag jätteont i halsen, kliar i ögonen, yr. blähä..

Fredagen gjorde jag ingenting.. Barts kompis Bart var här. Vi var in till Dendermonde och letade skor till mig och Bart men hittade inga. Sen käka vi tacos. Jag la mig tidigt för att sova och Bart åkte till en vän.

Lördagsmorgonen åkte jag och Heaven till  Dendermonde och träffade Helen.. Traskade omkring ett tag. Hittade en kjol på C&A ja fick lov o köpa.. Drack kaffe och sen hem. Mådde inte bra så gick och la mig och sov. Låg i sängen 3 timmar.. Sista gången jag tittade på klockan innan jag vaknade så hade jag legat där i 1½ utan att kunna somna.

Hur gör man för att sova egentligen?

Svärmor är i Bredene igen så vi ska åka dit nu när Bart vaknar.. Förhoppningsvis ska jag och Heaven sova en timme till först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback