Vill sova

Fast jag har gjort det hela dagen. Hur ska jag klara den här natten?

Camilla H kom vid 1315 så då gick jag upp och tog en snabbdusch. Promenad till lidl som såg stängt ut så till viksängs centrum istället för grönsaker. Sen mat, kött, friterade pommes och sås. Mycket gott. Älska våran fritös. Mycket farligt dock. Sen gick hon tillbaka till jobbet vid 1510 o jag var isäng 1515 sov väl 1530. Sa åt karln att väcka mig 2000 om ja inte vaknat men tänkte jag vaknar ju.

Vaknar när jag får sms av mamma 2003.. Fick lite bråttom. Sitter på jobbet igen. Mycket mycket trött. Vill bara hem och sova. Men som tur är är jag ledig måndag natt och sen jobbar jag tisdag natt bara och sen åker vi iväg utomlands så man får lite semester.

Har lagt upp ny bild på bilddagboken.se jessamy.bilddagboken.se



01,38
Tar natten aldrig slut?? Har så ont i huvudet. Tog alvedon när jag började men de börjar väl ge med sig nu så bara att ta flera.
Jag vill hem.
Tur att man får gnälla.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Har du ont i huvudet ofta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback