Utmanad.


Jag har blivit utmanad av smarties och tar den utmaningen här 


1.Vilken mat äter du ofta?

Vi äter mycket kött, pastasås och olika sorters woker.  

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller du hjälper till att duka ut?

Det beror på var jag är. Känner mig dum som går i andras skåp.

3. Var sitter du helst när du bloggar ?

Framför datorn =)

4. Köper du ofta Triss ?

Never

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester ?

Goa, Indien... 

6. Vilken tv kanal tittar du på mest ?

Femman.


Jag utmanar följande personer:

Emma, Anna-Karin, Camilla F, Elinor.

Så här gör ni som blivit utmanade:

* Svara på alla frågor.

* Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.

* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Sitter vid köksbordet. Har inte installat mitt trådlösa en så jag har inte något internet. Men har ingen radio i köket så vad ska jag göra.
Lagar mat så här mitt i natten. Karln är lite småbakis idag. lol :) Lagar pepparbiffar, hasselbackspotatis o grönpepparsås.. Passar mitt humör utmärkt. I morgon blir det kinamix, kassler o ostsås i ugnen.. Sen har jag inte funderat längre. Kanske fisk o potatis på tisdag. Sen tar han över matlagningen. Jag jobbar nätter igen.

Men nu tror jag nog att maten nästan är färdig snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback