Trött och fryser.

Ska jobba dag idag. Extra på  avd 13 och vill inget hellre en att sjukanmäla mig. Men kan inte. Jag är så grymt trött =( Fryser gör jag också. Har varit en jobbig natt. La mig vid elva men somnade nog inte fören två eller så. Bebis har försökt sparka sig ut tror jag och somna på rygg kan jag inte.. Jag vänder mig ofta på rygg nu för tiden när jag sover men när jag ska somna. Nej hopplöst =(


Hade klockan ställd på 06.15 men vaknade nu av ett sms från Arnout ang helgen.. Hade bara vibration på telefon men vaknade iaf. Så lika bra att gå upp.

Vi har kommit hem nu. Bulgarien var inte bra. Dyrt och regn.

Maten som i resten av europa. Minigolf 50 kr per person på dåliga banor. Dart 5 kr per person så det var ju ok iaf... Att spela biljard kostade 0.25 av deras per min så alltså 5 kr för 4 min. D Y R T!!

Idag ska vi åka till Malung.. Eller först till Borlänge.. Sen till min sommarstuga eller till Malung. I morgon ska jag måla keramik med Malin och så ska vi äta lunch med Lina o sen ska vi till Arnout. Han o hans tjej ska iväg idag.

Orkar inte =/

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Synd att det var så dyrt i Bulgarien!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback