Orkar inte.

La mig vid kvart i elva igår. Men var tvungen att gå på typ tjugo över och då så såg jag att Heidi skrivit så jag pratade med henne kanske en kvart.

Sen la jag mig igen. Kunde inte sova. Låg och vände och vred mig tills karln kom och la sig och då var klockan säkert närmare halv tre. Men hjälpte det att han la sig. Nej. Somnade iaf inte. Nu vaknade jag 10 min innan klockan ringde. Det måste vara ett skämt.

Skulle kunna strunta i jobbet känns det som. Jobbar extra på avd 13. Men det är M A S S A pengar jag förlorar om jag inte går eftersom det är en kval tur.

men inga flera. Hade en i oktober men har sagt nej. Jag orkar ingenting.
Jag vill ligga hemma.. Inte för att det hjälper eftersom jag inte kan röra mig när jag försöker sova.. Får ont i ryggen och kan inte andas o bläää. Värre för varje natt o värre lär det bli.

Hade tänkt gå idag så han har bilen hemma men N E J!! Jag orkar inte det heller.

Jag vill ha en cykel i födelsedagspresent =(

Kommentarer
Postat av: A-K

Visst är det underbart att vara gravid.

2008-09-30 @ 10:13:05
Postat av: Camilla

Nu får du börja tänka på din kropp och din bebis före pengar snart. Ta inga mer extratrurer och fundera på om du verkligen ska jobba in i det sista?! Ses vi imorgon då?

Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback