och som alltid

Jobbar jag natt.
Var hemma hos mamma idag. Hon fyllde år. Grattis mamma.
var trevligt. Jag, Bart och bror gick på promenad runt bjurhovda så nu kan han tänka sig att flytta dit ev iaf..  Inte nu men sen. Vi måste ju fundera över var barnet ska gå på dagis iaf så.

Farmor, Farfar, morfar, moster, jesper, bror, syster, systers karl, jag, bart och mamma var där. åt tacos. Mycket gott. Sen hade syster gjort supergod ananas paj.
Hem. Tvärslocknade i en timme o en kvart, snabbdusch och så till jobbet.

Nu vill jag bara hem till sängen. Orkar inte jobba eg.. Men måste se det så här. När den här natten är över har jag 11 nätter fram till 20 oktober. Jobbar jag dagtid så byts det ut mot 4 - 5 dagar i veckan så att det är ju skönt på det viset. Bara jobbigt just nu när jag sover så dåligt, kissar hela tiden och bebisen sparkar överallt känns det som. lol. blir väl värre med tiden.

http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/klassiker/bubble_shooter.html roar mig med att spela det där.

Titta på akutenlistan och hoppas halvt om halvt om att vi får en patient snart. Medicin lådorna är delade och alla snarkar i sina sängar. Som det ska vara en lördag natt hos oss.

annars har jag nog inte mycket att berätta om livet.

Bart blev nöjd med barnvagnen. Passade han i färg. Morfar talade om för mig att han hörde barnet prata (han höll huvudet mot magen). Den talade engelska, tyska och lite franska. JA där ser man. !

Nej God natt.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ja Sven är väl bara FÖR söt!! :)

2008-09-14 @ 11:47:51
Postat av: Camilla

Så barnet talar inte svenska alls då? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback