Nattjobb

Har inte gjort mycket i helgen. La mig tidigt i fredags.

I lördags var jag på lekdate med Emma på mcd. haha. Eller inte. Lava var på barnkalas och vi vaktade. Sen ner på stan och sprang runt. Köpte nya converse skor och pyjamasar till bebis. Var köp 3 betala för 2 så blev 3 2 pack. Så nu har vi en massa pyjamasar. Eller en hel del iaf.
Sen hem och sov lite middag, långt samtal med Heidi på internet. Inte Heidi i antwerpen utan en annan Heidi i belgien. Sen kom Camilla över på en kopp te och sen sova igen :)

Idag har jag nite gjort mycket. Gått igenom bebiskläder med Emma, städat, vart på badhuset med Viggo, Camilla, Hampus, Moa, Anna-Karin, Oliver och William. Sen sovit och nu sitter jag på jobbet igen.

Snart bulgarien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback