Nattjobb .. IGEN!

Gör nog ingenting annat

Pojkvännen kom hit i onsdags kväll. Hände inte mycket som är värt att nämna.

I torsdags så var vi till skattemyndigheten som accepterade honom på en gång och sa att personnummer kommer inom 2 veckor.

Arbetsförmedlingen som stämplade papper och skall kalla oss när hon som har hand om utländska personer är tillbaka.

Försäkringskassan som gav oss ett papper vi ska fylla i och komma med när vi har fått beslut från migrationsverket.

migrationsverket som var tacksamma för alla papper vi hade med på en gång (självklart glömde jag moderskapsintyget som låg på spisen) och tog en intervju med oss direkt nästan. Trodde inte vi skulle behöva återkomma.

Till maxi på shopping och till lidl för frityrolja.

Sen på kvällen så åt vi pommes frites tilllagade i ugn. Första gången han åt det. :) Han sa att det var ok.. Men det var allt. och inte mkt mera.

Jag var iväg med Holm och tittade på kläder på hälla på kvällen, film och sen sova.

Idag var vi på stan och käkade lunch, till claes ohlson o köpte högtalare till hans dator för de gamla var trasiga. Dock fungerar inte de nya heller. Till migrationsverket med moderskapsintyg och till verner andersson med min gamla nyckel. Har ju fått låset utbytt. Dock var hon jag träffade sist på semester och hon har glömt dokumentera att jag lämnat in två.
Hem.

Jag skulle sova middag. Sa åt honom att slappa med mig men han visste inte. Han la sig och slutade med att vi båda sov i fyra timmar nästan :)

Iväg och skjutsade Holm till Gabbe o Miriam. Lagade mat och sen gick jag till jobbet.

Ja det var mitt liv det..

Någonting jag glömt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback