jobbar natt.

Sitter på jobbet. jobbar natt igen.
Har jobbat extra den här veckan. Måndag, tisdag och onsdag dag på avd 13.. Lätt rörigt. Trivs bättre hos mig. Varit hos bm idag. Hon blev uppstressad över mitt bt som var 140/90 vilket är normalt för mig men nu är hon rädd att jag ska få havandeskapsförgiftning så jag måste dit igen den 16/9 för att kolla ett bt. Bebis hjärtljud 150 o sfmått 24cm. Så vi får väl se vad som planerar att kika ut här längre fram.

Mina svärföräldrar tänker komma hit i november. Ja jag säger då det . Det blir väl givande.

Jobbar natt inatt och i morgon. Sen jobbar jag nästa vecka lång vecka. Extra söndag natt. Vet inte hur jag ska göra i helgen. Ska jag åka till Malung med morfar om han åker eller stanna hemma..

Är jättetrött så kan vara skönt att vara hemma och sova. Emma behövde date på lördag när dottern ska på kalas där allergier kan utbryta.. Har man jour då? Och får jourtillägg med kaffe? Eller hur fungerar det? =) Sen tänkte jag kanske lyckas få nattsällskap av henne på fredag. .Trist o vara ensam jämt.

Bart kommer hit nästa onsdag så nästa torsdag ska vi till migrationsverket, skattemyndigheten, arbetsförmedligen, försäkringskassan och svenska för invandrare. Bara att stå och hänga på låset när de öppnar. Måste börja googla öppetider.. På en gång.

Skattemyndigheten har öppet: 9-16. Bäst vi är där redan kl 9 då.
arbetsförmedlingen 10-15. eller om det är 10-18.
försäkringkassan 10-15
migrationsverket 12,30-15,00
vuc öppet alltid?

Kommentarer
Postat av: Camilla

VUC har stängt på fredagar..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback