I Malung...

I fredags åkte vi til Borlänge efter jobbet. Hälsade på Ingela, käkade max o tittade in hennes nya lgh.

Till Malung, såg på film hos Malin åt chips o myyste..

Lördagen ägnade jag åt att äta pizza med Lina och Laura. Lina har också stor mage. Beräknad på nyår.. =) Sen målade jag keramik med Malin.


Upp till Arnout o åt tacos. Träffade hans flickvän. Trevlig tjej.

Jag la mig vid tolv o somnade vid tre.

Bart blev tydligen full o spydde på gräsmattan efter en flaska whisky..


De ritade teckningar igår. Först huvud o sen vek de pappret, så fick nästa rita.. bart gav mig en o skriv anka linnea..

han kallar mig liten anka.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fy tusan för whiskey! Bläh :P

Jag skulle spytt efter första klunken. :)

Men kul o se er, och kul o se din mage, med takten som vi träffas lär vi väl synas nästa gång när din mage är borta :D

Postat av: Josefine

Hmm..Liten anka..Har du redan börjat vagga fram :)

2008-09-28 @ 15:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback