Tröttare

Jobbade dag igår. Helt hemskt. Kunde inte somna på måndagsnatten men säkert var det för att jag visste att jag var tvungen att vakna.

Efter jobbet igår var vi på föräldragrupp igen och jag känner mig verkligen dum i huvudet. Har ni några tankar och funderingar? Jag har inte så mycket tankar och funderingar. Sen fick jag höra att man ska ha tankar och funderingar det vore konstigt ifall man inte hade det. Hon sa det inte till mig utan till hela gruppen =( så jag är väl konstig då.

Hem, lagade mat som vart helt förstörd, åt, mådde illa ;) Till Ica VIksäng och skällde på någon stackars liten kille som ville att jag skulle köpa cig till honom. Hämtade ut paket från ellos, till arosbaby o hämtade ut babyboxen man får, tankade, sen till lögarängen och simmade 45 min med Cecilia.
Hon börjar minsann bli lite rund nu. Var jätteskönt att simma men trött var jag efteråt och började svullna över anklarna. jaja. äckligt golv var det. De borde ha städat där.

Hem, såg på desperata husfruar och sen gick jag och sooooov. somnade nog före elva. Vaknat några gånger inatt men nu fick jag tvinga mig själv att vakna idag vid kvart i tio. Kan inte sova hela tiden.

ska följa med karln på rekryteringsmässa idag och laga korv stroganoff. Det är allt jag planerar att göra.

kanske gå på stan med E ifall hon ska ner idag och hon hör av sig.

Har inga gratis sms längre. De tog slut igår och jag vill vänta med att fylla på tills i morgon så =) Nej. Tills på måndag menar jag.

Jag borde baka bullar eg så jag har att bjuda när jag fyller år, men jag orkar inte. Om jag gör dom i morgon så är dom ju gamla till nästa vecka?

Jag vill ha farmortårta =(


Kommentarer
Postat av: Monica

..jag var nog som du..tänkte inte alls så mycket..då är vi konstiga båda två då!;)frågor finns alltid..men man kanske har svaren själv..eller behöver inte ha svar på allt..brukar ordna sig ändå..tar dagen som den kommer..lev i NUET som jag tjatar om:)..kramen..

2008-10-22 @ 15:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback