Svullna fötter o ben.

Jag är svullen i mina anklar. Det är inte ett dugg kul och jag hittar bara en stödstrumpa hemma =(

I morgon skulle jag egentligen ha jobbat dagtur men har fått ledigt. Tur det. Blir mkt i morgon med bm besök o gäster o allt sånt. Men ska gå på apoteket ist o köpa nya stödstrumpor.. Är inte skönt i benen.

Är mest sur o irriterad hela tiden. Har halv ont då o då och då blir jag bara retlig..
Bäst att folk inte pratar med mig.

Sitter på jobbet. Tiden går extremt sakta. Klockan är 18,36. Tror aldrig hon kommer bli 22.00 så man får gå hem =(

Vi har städat idag, dammsugit, dammat, bytt sängkläder, slängt sopor, varit till återbruket etc. Så nu är det rent igen. För en dag eller två iaf..

Lön i morgon. Betala räkningar sen är det nästan tomt igen. Suck =) Vad trist det är att få lön eg..

Men men.

Grattis till lilla Oliver som fyller 7 år idag. Känns inte som att det var 7 år sen jag och Sven var på bb och hälsade på o han låg o pekade finger åt mig.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hang in there det är snart över...=) ha en kall handduk på nacken det hjälpte mig när jag hade svullna ben...Det är någon punkt som sitter i nacken...

2008-10-27 @ 07:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback