Jobbar kväll.

Är nu hemma igen.
kom hem igår.. Handlade för 6200 kr i ullared men nu har vi allting vi kan tänkas behöva tror jag. Vinterkläder till karln, julsaker, julklappar, allt till bebis, kläder till mig både vanliga, mamma o amningskläder, alla hygien artiklar man kan tänka sig och städartiklar.. Vi klarar oss nog minst ett halvår. Skönt det.

Får bra lön den här månaden så många räkningar ska betalas in..

Har ångest. Hur länge ska jag jobba? Har havandeskap beviljad full från 27/10. Men blir galen på att gå hemma.. Blir galne på att gå till jobbet. Allting är bara tungt och drygt och jobbigt.

Men ska väl försöka jobba hela november iaf. Sen kanske man kan ta havandeskap en vecka bara om man får och sen har jag semester en vecka. Ja jag vet inte =(Vi får se..

Inte för att jag överanstränger mig här på jobbet. Försöker göra så mkt som möjligt i den takt det går.

Ja jag vet inte vad jag ska skriva.

Ledsen till er alla jag är sur o grinig o otrevlig emot men jag orkar inte vara trevlig när jag är trött hela tiden.

Inte orkar jag hälsa på någon heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var iag så trevlig SÅ när du var hos oss :) Kram på dig!

2008-10-20 @ 21:39:38
Postat av: Monica

Du får snart ny energi..lovar..och du jobbar så länge du orkar och att det är bra för bäbisen..när orken är slut SKA du inte jobba..du får göra det bästa av situationen..läsa böker..bada..(BLOGGA);)..kom ihåg att det är du som gör dagen..kramen;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback