Jobb Igen.

Trevlig födelsedag man fick. Gick till bm på rutinkontroll. Hade lite klåda över armar, mage och rygg så hon tog bt som var 160/95 och urinsticka som visade 1+ på äggvita så fick åka till förlossningen på kontroll.. Allting bra där. Bt lägre, blodprover alldeles utmärkt. Fick göra ul både vanligt och vaginalt och bebis ligger med huvudet neråt, dock ej fixerad och moderkakan har flyttat på sig.

Fick lergigan utskrivet mot klåda. Har fortfarande lite klåda men det får man väl stå ut med.

Känner mig tjock och trött och svullen. Trött på detta nu.

Sa till min chef när jag skrev under mitt fasta jobb att jag skulle löneförhandla igen när det blev dags eftersom jag redan fått en lön i år men nu så säger hon att så var det inte.. Så nu får jag nog ingen löneförhöjning heller. Vill bara gå hem.

Besök i fredags kväll. ska lägga upp bilder när jag orkar. Fick en jättefin cykel och pengar. Av moster julljusstakar. jättesöta.

Igår så var jag också ledig. FIck gå till spmvc och lämna gallsyreprover.

åt mat hos emma igår kväll. Har inet sett henne på länge..

pojkvän får stämpla iaf . Fram till 8 dec eller nått. Väntar första utbildning nu.

Han kan inte få de första 10 pappadagarna utbetalade eftersom att han inte har något jobb i Sverige. Men han har mailat ambassaden nu....

Visade min prover för en läkare på jobbet idag för att höra om mitt hb är för lågt. Jag misstänkte att de ligger bra och det låg alldeles utmärkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback