Jämshög

Är nere hos min kusin i Jämshög o hälsar på. Hon har en mkt söt liten pojke vid namn Rasmus man kan lukta på. Dock verkar han tycka att det är trevligare att kräkas på mig =(

Våran Lilla i magen tycker nog inte om däremot att jag håller i ngn annan bebis. Den sparkar rätt rejält på den andra. Rasmus låg på sin "amningskudde" igår och hade ett ben mot min mage så tyckte min bebis också att den skulle sparka iväg hans ben. Bebis som aldrig sparkar på folk =)

Varit hos Elinor och hälsat på också. Handlat mig en senapsgul kofta och en blå sjal så jag är mkt nöjd med mitt liv ;)

Ja idag ska vi göra någonting? När Kusin har matat klart och duschat ska vi traska till Ica o handla mjölk =) Det är väl allt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback