Idag

Vaknade jag kvart i elva. Värsta lång sovmorgonen. Dock vaknat * flera under natten med sendrag. Men iaf ;) Fick sms av Cecilia som skulle o simma så slängde på mig bikini o iväg till kristiansborg för simining. Jätteskönt. Dock bara en halvtimme för hon skulle jobba kväll men alltid något.

Hem och åt pyttipanna som karln tillagade och sen så pratade jag med jobbet. Jo jag jobbar måndag kväll nästa vecka. Sen föräldrautbildning på tisdagen. Sen åker vi ner till Jönköping, sover hos Elle, vidare till Kusin på onsdagen och ev till Ksenija i Malmö på fredagen. På lördagen ullared och sen hem.

Var hos bm idag. SF 27 o hjärtljud 138 - 140.. Lite lägre denna gång. bt 140/80 men hon är väl van nu och tycker inte det är konstigt. lol.

Till banken och fick äntligen öppna ett konto till min karl!
Till posten o skickade paket till Noah i belgien.

Sen äta lite ostbågar trots att jag inte behöver och vila och karln tog sig en cykeltur på sin nyinköpta moutainbike. Han duschar just nu och jag lagar eg mat.

Panerad fisk o potatis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback