På jobbet.

Ångest över de mesta. Suck.

Jag kan inte sova och är inte hungrig. Det suger vill jag lova.
Har lyckats byta bort nästa söndag så att jag jobbar den 5 juni istället så vi behöver inte stressa från Malung på söndag morgon och sen försöker jag få komp/flex på torsdag. I sånt fall sover vi hos min mamma på onsdag och sen åker vi till borlänge tidigt på torsdag fikar eller äter lunch med Ingela på donken :D:D:D kanske??? eller sallad. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.. skulle ha ätit sallad i Väsby. Men iaf.
Sen åker vi till sommarstugan och ska grilla lite på kvällen. Tänker ta med mig laptopen så vi kan se på That 70´s show om karln kommer ihåg att ta med sig det när han kommer hit.

Fredagen till malung och ut :) på björn rosenström..
Lördagen dejt med Lina på napoli. mmm gott med ciao ciao.
Sen på måndagen den 12 ska vi gå och kolla på lgh och den 13 ska vi på banken och även kolla runt i stan så karln lär sig hitta här etc.

Ja sen på torsdagen flyger han hem.

Hanna: Jag tar det lugnt. Är bara så trött:) Ja men vi får se då :) Vi sa lördagen eller hur? För nu är det ett till par som vill umgås med oss men jag tänkte att de kan få umgås med oss på söndagen.
Husvagnen låter ju great ifall du orkar. Jag vill inte agera barnmorska. Men det är lugnt där ute och goda resturanger. Vi kan promenera ner till havet och sitta där :) det låter väl great???? =) Ta ett snack med magen så hon stannar där inne och med karln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback