Malung

Har fått klagomål av AK att jag inte har bloggat på ett tag så jag får väl skriva lite då.

Vad ska jag skriva?
Karln kom i onsdags och efter att vi tagit oss till Västerås tittade vi på en lgh på Viksäng. En 3a på 77 kvadrat, anrda våningen. Dock fin. Vi har sagt att vi är intresserade av den så vi får väl se om vi får den eller inte.
I torsdags åkte vi till min sommarstuga och sov där en natt. Låt oss älska sommarstugan. Karln gillar den iaf och vill måla om den i sommar.
I fredags åkte vi till malung. Sov middag och sen förfest hos Malin sen parken för att se Björn Rosenström.

Lördagen traskade vi på marknaden sen upp till Arnout. Jag sov, pojkarna drack och sen grillade vi, badade tunna och sen sov vi mera.
Nu har vi vaknat.

Sitter här med Karln, Arnout och Monica.

Ska ner på marknade snart och traska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback