Kanske borde uppdatera?

Har inte skrivit på länge men vet inte vad jag ska skriva heller.
Jobbar och sliter. Det är väl vad jag gör. Letar lgh. Fast eg vill jag bara lägga ner allting.
Funderar över D. Undrar vad han gör och vart i världen han befinner sig.
Men det är inte för mig att fundera över han vill inte vara min vän så :/

Ska iväg och jobba snart. Har inte lust till det. Jag orkar inte någonting. Karln är på väg och ska grilla för i belgien är det tydligen som vilken sommardag som helst. Hur underbart låter inte det?

Fast helst skulle jag sova. La mig 12 igår. Kollade på klockan fram till 2. Vaknade därefter mellan en gång i halvtimmen och en gång i timmen. FAN om man bara kunde sova en hel natt så behöver man inte må så här när man vaknar.

Jag är mest ångestfylld över allting tror jag.

Men men.Det ger sig väl antar jag.

Ska gå till jobbet nu och föreslå att de tar bort mina dagar nästa vecka när karln är här så vi kan vara i min sommarstuga längre och sen jobbar jag när de andra ska på kryssning.

Appropå det så måste jag messa Lina.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men Linnea, ta hand om dig!!!! Kan tänka mig att du måste vara supertrött nu när det är strejk och allt... Det ÄR fint i Belgien den här helgen. Har legat på en gräsmatta och slöat hela dagen och ritat på min kollektion. Ska bli superkul att träffa dig och Bart om några veckor. Jag mår toppen faktiskt, läkaren säger "vila två veckor till, sen får du göra vad du vill" så vi kanske kan ta den där helgen i husvagnen ändå ?? Vi får väl höras mer om det, annars så är ju middag utomhus inte så tokigt heller i vårvärmen ;)

KRAM!!!!!

2008-05-03 @ 18:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback