Jobbar massa kvällar

Igen.
Hela helgen. Idag med. Skulle ha jobbat dag men en kollega ville byta så hon kunde få semester idag.
Har messat Holm för att höra om hon bjuder på te före jobbet så hoppas hon pallrar sig hem från öppna förskolan snart så jag kan få en kopp te.

Hahahahahahahah. Karln flög till eindhoven men hans föräldrar orkade inte hämta så han fick ta tåg till antwerpen och blev fast i antwerpen berchem. Hans pappa skulle enligt hämtat honom i mechelen. Men som de var nu hittade inte hans pappa till antwerpen berchem så hur han tog sig hem vet jag inte. Men fick sms vid två. Han kom till antwerpen före 10 att han var hemma och skulle sova men att han hade fått lov att gå i 8 km då.

Ja rätt åt honom.

Sitter i sängen hos Emma. Kidsen är hemma för de är sjuka. Ska gå o duscha snart och sen bege mig. Känner mig tjock så borde gå ut och gå men sen är man ju lat också :) Ja det är inte lätt här i världen.

Sur på min pappa L. Han kan dra åt skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback