i belgien....

Har inte uppdaterat pa jattelange men har inte haft nagonting sa dar overdrivet spannande att beratta heller.
Umgicks med Holm forra veckan och hennes yngsta dotter kraktes.
I torsdags kvall efter jobbet kraktes jag. Kraktes pa fredags morgonen. Gick till jobbet iaf. Kraktes. Gick hem. Sov 6 timmar, akte till arlanda, kraktes, flog till belgien. Kraktes nar jag landade.
Kom hem hit och hade feber. inte mycket 38.2 och somnade. madde battre pa lordagen men kraktes da med nar jag at. Sista gangen jag kraktes var igar kvall.

Vi har hunnit med mycket iaf.
I lordags var vi i bryssel och at lunch med hoggravida Hanna och Max.
Pa kvallen var vi pa svagerskans 30 ars kalas.
Igar sa vi har och grillade forst da svarfar fyllt ar, sen till hans van Heidi och sa var hon och jag ut och at pa resturang. Hon betalade :) hon sa att det var en muta sa vi kan ga ut igen. hah klart vi kan. Shit hennes pojke Seth fodd i september forra aret ar saaaa stor nu. och TUNG :-) behover ga pa gym om jag ska bara honom tror jag. haha.

Sen till antwerpen for en snabbfika med min Heidi. Hem sag That 70's och sen sov.
Karln jobbar idag och jag gor inget. Funderar pa om jag ska sova eller spela wow....

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!

Postat av: Sanna

Ha en fortsatt fin dag :)

2008-05-26 @ 13:32:20
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Maria

Heej! Är allt bra med dig idag? ;)

2008-05-26 @ 13:32:25
URL: http://mariapettersson.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du har en bra måndag! :)
Det har jag trots att jag är på jobbet.
Kram!

2008-05-26 @ 13:50:29
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback