Vill åka hem. NU

Jag vill åka hem nu. Nu har jag varit i Sverige i en dag och det räcker.
Jag saknar han så fruktansvärt mycket och jag vet att ingen här tycker om honom. och ja jag har fattat det och NEJ jag behöver inte höra det mera.
Jag tycker inte om det han gjorde jag heller men att jag kan förlåta det eller åtminstonde acceptera det.

Men jag orkar inte prata. Jag mår inte bättre här hemma i Sverige. Då mådde jag nog bättre i belgien iaf.

Sitter hos Emma. hon sover. Ska sluta skriva snart misstänker att jag kanske väcker henne. Borde sova .Börjar kvart i sju i morgon.

Karln tittade på vårat lilla drömtorp idag och det finns ingen dusch och det verkar som att dom vill att vi ska köpa en. HAHA ja det kan vi väl göra. Men då får de ge oss hyresfria månader.

Har ordnat med dator så de ska laga nu. Måste installera om vista och se om det fungerar med kabel då. sKjut mig långsamt. Eller nått.

Nej ska sova.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tänk dig in i våran situation.
Vad skulle du gjort om det var någon av dina vänner?

Postat av: A-K

Du är tjatig om att du vill åka hem. Jobbigt att höra hela tiden. Wille fick iaf sitt kort idag =)

2008-03-04 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback