Trött.

Haft en trevlig helg dock urtrött då jag sovit tillsammans med Lava och typ 37000 gosedjur och Viggo uppepå i våningssängen som orsakat jordbävning så jag trodde hjärtat skulle stanna på mig första natten.
Alla har åkt hem nu.
Indra och Arnout till malung och Heidi till Belgien.
Körde henne till Skavsta idag. Åkte runt 10 och brukar väl ta si så där en och en halv timme att köra.. SURE var tamejfan snö överallt.. Var framme på skavsta tjugo över tolv. Började jobba halv två men stämplade in tjugo över två. Är dock koordinator.

Saknar karln.. Massa..
Men ska snart prata lite på internet. Jag är trött och han är trött.

Arbetsdagen är snart slut.

Ingela vi måste prata om dina kläder och vad du vill att jag och din syster ska klä oss i?

Emma ska vi åka på shopping nästa onsdag? Ska vi åka till borlänge och luncha med Ingela?

Behöver handla byxor till Oona.

Ha det bra alla.

Tittar på andrahandslägenheter över sommaren. Vill ju inte störa Emma mera en nödvändigt. Och när hon inte vill umgås med min karl ska hon inte behöva.
Kommer dock bli jobbigt på marknaden men det ordnar sig. Allting ordnar sig.
Karln är inne på att han vill komma till Sverige så vem vet vi kanske flyttar hit annars så börjar jag på universitet i Gent den 27 augusti :) för att läsa nederländska.

Har fått en ny skiva av Arnout. Så lyssnat på lief klein konitje hela dagen. Barn musik men jag förstår det.
Well have fun party people. :D

Kommentarer
Postat av: Ingela

Låter fint, vi lär diskutera, massor.
Du får hojta någongång när du är online och sitter vid en dator så du slipper blippa på telefonen.

Vore dock jätteskoj om ni kom upp och shoppade. :)

2008-03-24 @ 22:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback