Sverige dag 6.

Sitter på jobbet just nu. Börjar dag. Supertrött.. =( Kunde inte sova inatt. Vaknade flera gånger. Varför kan jag bara inet sova en hel natt för?

Ska vara barnvakt till Emmas kids idag. Emma ska på kryssning och Johan ska på herrmiddag.

Saknar min karl. Men men han hade nog skoj igår antar jag.

Diskuterar indien med Elinor och Malin. Ser ut som att jag får åka igen i år. Jag blir så glad :) och det ska bli så kul att deras mammor följer med.
Skulle ju dock vara toppen om min mamma följde.

Ska väl fortsätta arbeta.
Är ensam idag. Vi är tre vårdlag. Två med en ssk och en usk och så är jag ensam. Har fem pat. dock alla isolerade för magsjuka. men men thats life.

how i wish how i wish you were here.
we are just two lost souls swimming in a fish bowl
year after year.

Föressten så är det ett år sen idag Jan dog.
Hoppas han har det bra var han en är.
Tänker på hans vänner idag. Sänder lite positiva tankar till H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback