mår illa

USCH mår extremt illa. Har gjort hela dagen. Hoppas jag inte håller på att bli magsjuk. De sköljer över mig då och då. Men men.
Pratade med Elinor i telefon och sen så kommer jag tillbaka till datorn och ser att Karin E har ringt och vill att jag ringer koordinator Karin W på en gång för att jobba extra inatt.
Så ska sitta vak inatt. Får väl runt 200 kr extra i timmen. Blir bra det. bara jag inte somnar eller börjar kräkas.. :)

Men har mera pengar i höst då och morgondagen kommer att gå fort.

Vill att tiden ska gå så fort som möjligt.. :) så att jag bara kan få åka tillbaka till min karl. NUUUUUUU...

Men men.

Emma vill att jag lagar mat i morgon så vi har tid att gå på ikea. Det är jag som vill gå på ikea. Sure. men då kan hon inte säga häll i chilisås tills det har rätt färg:) hon måste skriva exakt. JAg är ju värdelös på att laga mat.

Nej nu måste jag nog gå och kräkas.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback