Idag....

Maste jag aka tillbaka till Sverige igen men ska ju hit snart igen.
I helgen kommer Arnout och Heidi och Indra och helgen efter ar karln i osterrike och helgen efter ska jag hit igen :) blir alldeles utmarkt det :)

Haft en helt ok helg :)
Kollat lghs och sa idag. Hittar inget som faller oss i smaken.

Karln kanske ska ta lastbilskort nu om han inte far fortsatta eller sa funderar han pa att springa pa ams i sverige sa han far stanna med mig ett tag i sommar.

Bokade flyg till karln. 192 kr tur och retur. Flyga ons till ons?. Det ar orattvist.
Han vet inte en om han kan flyga da men eftersom det var rea sa var de lika bra oboka :)

sa da far han ga pa bjorn rosenstrom med mig. Precis vad han behover.

Kommentarer
Postat av: A-K

Då blir han säkert jätteglad =)

2008-03-16 @ 16:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback