haha vilken dag

Haft en hektisk dag och när jag äntligen skulle få gå och äta halv ett. TRODDE JAG.. ... Jag stoppar i min fina gorbys pirog i våran micro. Jag har hört att den är mycket effektiv.. Men iaf. 2 min.. Den är frysen under. Stoppar in 1 min..
Det börjar bolma rök. Avdchef springer och hämtar en hink och en pappkartong.
Vi öppnar alla fönstrer och ber att brandlarmet inte ska gå :)
Ner med allt i hink och ut på balkongen. Bara kol kvar av pirogen. Tallriken är brunbränd och plastlocket med och halva micron. JA det var den lunchen. Fick sno mig en smörgås. Tack landstinget :D

Nu ska jag iväg och träna med Karin alldeles strax. Borde väl ta och byta om.
Herrå.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Varför äter du bara en gorby till lunch?
Vad är det för slarv? ÄT MAT!

2008-03-18 @ 18:22:55
Postat av: Camilla

Faktiskt. Du gnäller över att du är tjock? Ät riktig mag och ta lunch på riktigt kvinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback