En dag till avklarad.

Träning igår. Träning idag. SEn var jag och kollade på en lgh med Karin. Men hon gillade den inte.

Det ni skrev igår. Skulle gärna ta en riktigt lunch. Men när?? det är frågan? Igår hade jag två akutsjuka patienter att ta hand om vilket i princip innebär värma maten och äta den ståendes och sen ut igen.
Idag skulle jag gå på lunch 1215 vilket blev slänga i mig mat 1315 och vara tillbaka ute och arbeta 1325.

Patienterna måste gå före och är dom sjuka så är dom.

Ska väl kanske träna i morgon med.
Är ju tydligen tjock så dom i Belgien tror jag är gravid. Jag som inte gått upp ett hg. Men men. De hade grattulerat karln på jobbet igår.

Så äre.

Min dator fungerar..

Ik mis mijn vrindje.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men ni är väl fler som jobbar där?
Du har lagstadgad lunch, vilket innebär att någon annan får se till dina sjuka patienter medans du går och äter på din timmas lunch.
Är ju bara o säga "nu får du ta den här, för nu börjar min lunch!" :)

2008-03-19 @ 20:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback