19 dagar.

tills jag får kramas igen.
Hade en bra helg.
Har jobbat dag idag och är helt slut.
Har varit och tränat efter det. Ska iväg och träna i morgon igen. Måste ju kmma igång. Är ju tjockare en tjockast.

Trött och ångest.

Vill hellre ha honom här hos mig. Men han funderar på att flytta till Sverige för här kan vi ju köpa hus. Lol.

Skrev lite fint i ett mail idag att vi kan ju flytta till SVerige köpa hus och sen sälja det här och använda pengarna till att köpa hus i belgien.
hahah.. kommer han bara hit är han fast.. :)

vill ju gärna dit sen men vill först att han kommer iväg därifrån lite.

Vad händer den här veckan då?
träning i morogn. tv i morgon och onsdag. träning onsdag med tror jag.

ja mera..
jobba jobba.
vad ska jag göra mera då?
jo vi ska spela spel och dricka vin på torsdag.

Arnout och Indra kommer på torsdag och Heidi på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback