Natt natt natt

Jag jobbar massa nätter känns det som.
Sitter på jobbet nu igen. Massa timmar kvar tills man får gå hem och jag börjar bli riktigt trött.

Har bra kollegor iaf. Tur det.

Flyger till holland i morgon efter jobbet. Slutar 7,15 sen åker vi väl vid 10,30 till skavsta så flyger jag till holland. Landar 16. Hoppas att jag kan sova lite i bilen så vi kan köra runt 40 - 50 mil iaf direkt på onsdagen. Långt ner till slovenien och kroatien.

Hoppas vi har allting.

Har packat massa underkläder och linnen och kjolar. Tänker flyga i en plyschoverall så har jag byxor ifall de blir kallt.

ja just ja. leggings ska jag ha.
Någon vänlig själ som läser detta kanske kan skriva en påminnelse till mig på msn????? så att jag packar ner det.

Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback