ARG!!!!!!!!!!!!

Jag kan koka over.
Har kan man inte deklarera sjalv utan man maste lamna in papprerna till nagon som forstar sig pa det dar.
Jag skrev under dom och gav dom till min karl som lamnade in dom. Sen hamtade hans mamma ut dom.

Jag tvingade min manpowerkarl att dra mera skatt for mig forra aret sa att jag skulle slippa betala.

Vilket jag tydligen inte ska behova gora heller.

Jag ska fa tillbaka. Vilket min karls mamma inte talat om for mig. Hon sa daremot till honom att eftersom han maste betala 800 euro kanske hon ska flytta pengarna fran mitt konto direkt nar de kommer in till honom sa talar de inte om det for mig.

Han berattade det for mig igar. Han har tydligen sagt till henne att det ar fel men jag ar sa arg att jag kan explodera!!!!!!!!!!!


Var och sag sex and the city filmen i fredags med hans kompis flickvan Heidi. Helt ok. Fast de korta avsnitten ar minsann battre.

Igar var vi till hans Heidi o grillade. Lagom roksugen man blev nar jag var den enda som inte rokte :(

men jag maste val ga ut och vara sallskaplig snart antar jag. Han fyller ju ar i morgon och jag maste val gratulera.

Kommentarer
Postat av: Erika

Frågestund på min blogg, fråga vad du vill!

Postat av: Ingela

Vilken kärring, sno pengar av någon annan så där, var ju rätt mycket pengar också vad jag kan förstå? Fy!

Hoppas allt är bra, hör av dig idag :)

2008-06-16 @ 07:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback