Tillbaka i belgien

Flog ju tll eindhoven for nastan tva veckor sen. Vi korde nerat i europa. Stannade nagonstans i tyskland och sov. Vidare genom osterrike till slovenien. Vi gjorde en himla massa. Dock tyckte jag bast om att ligga pa en steniga stranden i kroatien o titta pa hastar i lipica i slovenien. Dit min karl tog med mig for att overaska mig.

Han daremot tycker att en semester gar ut pa att springa omkring och titta i nationalparker. Vilket jag inte kan halla med om.

Kom tillbaka igar. Tog oss tva dagar att kora hem. Korde sex timmar i fredags och fem timmar igar.

Ikvall ska jag nog halsa pa min heidi.

Har blivit solbrand. Och brant mig pa underlappen sa att jag fatt blasor som nu varar sa jag ser ut som ett monster :(

Vill aka o handla men det ar ju sondag sa allting ar stangt. I det har landet kan man inte gora mycket pa sondagarna :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback